رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند.

 سردار سرلشکرمحمد باقری در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه که در کرمان برگزار شد، گفت: امروز اقتدار نیرو‌های مسلح ایران زبانزد است و دشمنان به این اقتدار آگاهی کامل دارند. 

وی افزود : نهال ارزشمندی که امام بزرگوار در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور قدرتمند تبدیل شده که ریشه در دل تک تک مردم ایران دارد و میوه‌ها و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تجلیل از آمادگی نیروی زمینی سپاه  کرمان در این رزمایش اظهار کرد: این رزمایش بخشی کوچکی از اقتدار نیرو‌های مسلح بود که به نمایش گذاشته شد و قطعا توان واقعی نیروهای ما درصحنه رزم مشخص می شود.

وی با بیان اینکه بیان اینکه امروز با "هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیرو‌های مسلح" امنیت پایدار در کشور حاکم است، افزود: نیرو‌های مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند؛ مردم ایران مطمئن باشند نیرو‌های مسلح در تامین امنیت کشور ذره‌ای کوتاهی و غفلت نخواهند کرد، مطمئن باشید دشمنان اگر بدانند ذره‌ای در انجام وظایفمان‌کوتاهی کرده‌ایم در حمله به ایران ذره‌ای غفلت نخواهند کرد.

 سرلشکر باقری با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در لبه فناوری حرکت می‌کنند، تصریح کرد: در نیرو‌های مسلح مسئولیت حیاتی بر عهده داریم و ثانیه‌ای را برای امنیت مردم نباید به هدر بدهیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان امروز در غزه کودکان را به خاک و خون می‌کشند و نسل کشی به راه انداخته‌اند، تاکیدکرد: کشتن مردم بیگناه پیروزی صهیونیست‌های شکست‌خورده در عملیات بی نظیر و غافلگیرانه ۱۵ مهرماه نخواهد بود. 

وی با بیان اینکه هر چه این جنایت توسعه پیدا کند موجبات آشکار شدن واقعیت صهیونیست‌ها و واقعیت آمریکای جنایتکار حامی آن‌ها و همچنین اروپای ریاکار و دیگر حامیان اسرائیل غاصب و کودک‌کش خواهد بود، افزود: قطعا با ایستادگی مردم و اقتدار رزمندگان جبهه مقاومت، پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.

میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند ماه‌های زیادی نیست

 رئيس‌کل ستاد نیروهای مسلح:‌ میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند ماه‌های زیادی نیست با این وجود تلاش بر این است تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم، هرچند کار آسانی نیست.

 پس از یک سال و نیم بررسی و تلاش صورت گرفته، فرماندهان پذیرفتد با جایگزینی سایر نیروها و تغییرات فرآیندها بتوانیم سه ماه خدمت سربازی را کاهش دهیم که اتفاق افتاد.

 

 بازدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
کی پس؟؟ چرا اسرایبل و نمیزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
با وضعی که ما اینقدر دشمن داریم باید همه رزمنده باشیم
Italy
ناشناس
۱۳:۵۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
اون کامیون های مرسدس 50 سال پیش چیه دقیقا؟ والا با این فیلم فقط اینو فهمیدیم که توان نظامی طالبان هم از ما بالاتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
حرف خالی فایده نداره به اسرائیل حمله کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
به اسرائیل حمله کنیم آمریکا هم به ما حمله میکنه کشور مان مثل غزه میشه
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۱۳:۵۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
وطن شمع است و ما پروانه ایم
چون وطن سوزد خود به آتش میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
الآن با توجه به افکار جهانی بهترین موقع برای زدن ضربه کاری به اسرائیل هست. ای کاش سرداران زودتر وارد عمل بشن مطمئنا خیلی از کشور‌های عربی همراه خواهند شد.
Italy
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
داداش یه نگاه به این فیلم بندازی اوج فاجعه رو میشه ببینی ..تجهیزات دقیقا تجهیزات زمان جنگ با عراقه فقط 5 تا تانک اضافه شده..آخه الان کی با موتور میره بجنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
غزه منتظر است. یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
مثلا ما در مقابل اسراییل و آمریکا چه توان رزمی داریم ؟؟؟؟
مثل اینکه یادتون رفت عراقو یه روزه گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
نیروی زمینی ارتش بوده نه سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
کدام رزم ؟!
آخرین اخبار