توفان برق و آب بخشهایی از صالح آباد خراسان رضوی را قطع کرد

معاون فرماندار صالح آباد در خراسان رضوی گفت: توفان شدید موجب قطع گسترده برق شهر "جنت آباد"و بیشتر روستاهای این شهرستان و نیز قطع آب شماری از روستاهای صالح آباد شد.

مجتبی یوسفی معاون فرماندار صالح آباد در خراسان رضوی گفت: وزش توفان شدید که هم اکنون نیز در شهرستان ادامه دارد که موجب قطع برق در سراسر بخش جنت آباد و تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی شد.

او با بیان این که از مجموع ۹۰ روستای شهرستان، برق بیشتر این آبادی‌ها قطع شده بود افزود: برق شهر جنت آباد و ده‌ها روستا طی ساعات گذشته وصل شده است و هم اکنون فقط برق ۱۰ روستا قطع است و تلاش برای اتصال برق آن‌ها ادامه دارد.

معاون فرماندار صالح آباد ادامه داد: به واسطه قطع برق فعالیت ۲ مجتمع آب رسانی روستا‌های "نعتو" و "استای" در بخش‌های جنت آباد و مرکزی مختل شده و هم اکنون آب دست کم ۱۵ روستا در شهرستان قطع است.

یوسفی بیان کرد: در پی وزش باد تعدادی از اماکن خصوصی و عمومی هم دچار آسیب جزیی شده است و شماری از خودرو‌ها نیز به واسطه سقوط اجسام و شکستگی شیشه دچار آسیب شده اند.

او تصریح کرد: در پی آلودگی هوا و افزایش ذرات گرد و خاک در آسمان این شهرستان نیز تعدادی از شهروندان به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

برچسب ها: طوفان ، قطع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.