مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی کشور گفت: بیمارستان جدید اشنویه با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

ابراهیم نیک دل مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی کشور گفت: بیمارستان ۸۱ تختخوابی شهرستان اشنویه در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع با زیربنای شش هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه درحال احداث بوده که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: کمیته‌ای متشکل از نماینده کارفرما و مدیر پروژه و فرمانداری برای پیشبرد اهداف مورد نظر هر دو هفته یکبار تشکیل جلسه خواهند داد.

نیک دل اضافه کرد: برآورد قرارداد تکمیل بیمارستان اشنویه ۶۴ میلیارد تومان بود که با ضریب پیشنهادی پیمانکار ۸۰ میلیارد تومان است و ۵۰ درصد منابع نیز تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی کشور گفت: مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث آن ۳۶۰ میلیارد ریال بود، اما با مشکل تأمین اعتبار روبرو شد.

نیک دل افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، اورژانس، دیالیز، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، سه اتاق عمل، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی کودکان، داخلی، جراحی عمومی و قلب خواهد بود.

بیمارستان از ۶۴ تختخوابی به ۸۱ تختخوابی ارتقاء یافته که با افتتاح آن شاخص‌های بهداشت و درمان در این شهرستان نیز ارتقاء خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.