افتتاح حساب برای اتباع خارجی در استان فارس

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس اعلام کرد: طی روزهای آینده اتباع خارجی دارای مدارک معتبر جهت افتتاح حساب اقدام نمایند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس اعلام کرد: طی روزهای آینده و پس از ابلاغ شیوه‌نامه، اتباع خارجی دارای برگ سرشماری و گذرنامه خانواری می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه‌ از این اداره‌کل جهت افتتاح حساب به شعب منتخب بانک ملی فارس مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

بهرنگ قربانی در این باره اظهار کرد: پیش از این فقط اتباع دارای کارت آمایش می‌توانستند اقدام به افتتاح حساب کنند و همین موضوع مشکلاتی را برای دیگر اتباع به وجود آورده بود که با توجه به تفاهم سازمان ملی مهاجرت و بانک ملی ایران این مشکل مرتفع و از این پس اتباع خارجی یاد شده نیز می‌توانند نسبت به افتتاح حساب اقدام و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی مهمترین مزیت این طرح را دریافت دفترچه‌ اقامت قابل تمدید برای این طیف از اتباع برشمرد و گفت: از مزایای دیگر این سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: اتباع دارای کارت آمایش نیز می‌توانند در این طرح شرکت و از مزایای طرح برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۵۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
بفرستیدبرن خونشون این طور که بهشون خدمت بدید
جای نمیرند بلکه زیاد هم میشنداقصادخراب ترمیکند
همه شغل دست عزیزان افقان میشه
اون وقت ایرانی ها همه بیکارترمیشند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۱۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
بله دیگه . اول بهشون شماره حساب می دید بعدم بهشون سند زمین میدید اینجا هم بشه فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
وای چه کار اشتباهی حساب بانکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار