نرخ دوم گاز مایع اعلام شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: توزیع گاز مایع به مصرف‌کنندگان از امروز یکم آذرماه با قیمت اعلامی ماهانه انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: توزیع گاز مایع به مصرف‌کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع با قیمت یارانه‌ای نیستند، از امروز یکم آذرماه با قیمت اعلامی ماهانه (بر اساس فوب خلیج‌فارس) انجام خواهد شد.

سیدباقر نورالدینی گفت: آن دسته از مصرف‌کنندگانی که از گاز طبیعی بی‌بهره هستند و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، همچنان می‌توانند مانند گذشته گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ یارانه‌ای و بدون تغییر قیمت دریافت کنند.

وی افزود: مشمولان دریافت گاز مایع خانوار‌هایی هستند که از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره هستند و دولت مکلف است گاز مایع مورد نیاز این خانوار‌ها را با نرخ یارانه‌ای تامین کند.

به گفته وی، هم‌اکنون گاز مایع مصرفی در کشور به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و با تراکنش بانکی توزیع می‌شود و طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ مکلف به توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان هستیم.

مدیر منطقه کرمان ادامه داد: برخی از مصرف‌کنندگان تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام خود را در این سامانه کامل کنند که می‌بایست هر چه سریع‌تر با مراجعه به سامانه سدف، نسبت به ثبت‌نام و درخواست گاز مایع مورد نیاز خود اقدام کنند.

این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را اجرای هر چه شفاف‌تر توزیع گاز مایع در بخش یارانه‌ای و غیریارانه‌ای و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت در کشور اعلام کرد و گفت: به‌منظور اجرای سیاست‌های دولت مردمی و ایجاد شفافیت مالی، سوخت مصرفی مصرف‌کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای نیستند را بر اساس نرخ فوب خلیج‌فارس که به صورت ماهانه اعلام می‌شود، توزیع خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامی ایران اسلامی
۱۵:۰۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
احسنت بر شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران. قطعا ابتدای هر طرحی ، یک مقاومتی از سوی اون قشری که سودجو بوده اند اتفاق خواهد افتاد ، وگرنه مصرف کننده واقعی که تغییری در نرخ توزیعی آن رخ نداده و به روال سابق هست ، شرکت پخش محترم به همین منوال ادامه دهید تا دست افراد سودجو که بازار سیاه در گاز مایع ایجاد کرده بودند قطع شود ، تکبیر بر این درایت شرکت پخش ایران ، هزار احسنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۶:۰۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
آقا کنارتخته کازرون رو دریابید اینجا کپسول نیست
نصف خونه ها گاز کشی نیست
مردم بشدت ناراحت و نگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
تا دستتون را اداره دارین به مردم فشار میارین خدا لعنتتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
خوب بازی در آوردید. سالی سه بار بر سر کپسول گاز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
خوب بازی در آوردید. سالی سه بار بر سر کپسول گاز
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۲
کسر بودجه باید ی طوری جبران بشه دیگه . فقط با فشار آوردن به مصرف کننده بدبخت و یا افزایش سنوات کاری
Iran (Islamic Republic of)
فریدون علمدارلو
۱۴:۰۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۲
لطفا حقوق دریافتی من را هم براساس فوب خلیج فارس محاسبه فرمایید. ممنون
آخرین اخبار