خیران ساخت ۸۸۹ کلاس درس را در سیستان و بلوچستان تقبل کردند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: خیران نوعدوست در گردهمایی نیک اندیشان مدرسه ساز سرزمین نخل و آفتاب که روز گذشته در تهران برگزار شد ساخت ۸۸۹ کلاس درس را در این استان تقبل کردند.

میثم لک زایی  گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مدارس به صورت مشارکتی و در قالب ۱۲۸ مدرسه در سیستان و بلوچستان ساخته خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از نگاه بلند خیران حقیقی و حقوقی، بنیادها و مجموعه‌های خیری و انقلابی، ادامه داد: ۹ خوابگاه دانش آموزی، ۲ سالن آمفی تئاتر و مشارکت در تعمیر پنج مدرسه از دیگر کمک‌های خیران در این برنامه بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همچنین یک قطعه زمین و اهدای اپلیکیشن بنیاد به۱۰۰ هزار دانش آموزان جهت پوشش تحصیلی از دیگر موارد بود که خیران نوعدوست در گردهمایی نیک اندیشان مدرسه ساز سرزمین نخل و آفتاب تقبل کردند.

وی بیان کرد: در مجموع ۶۳۸ میلیارد تومان کمک خیران به مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان است.

به گزارش ایرنا گردهمایی نیک اندیشان مدرسه ساز سرزمین نخل و آفتاب، سیستان و بلوچستان شب گذشته در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور مسئولین کشوری، استانی و خیران گرانقدر حقیقی و حقوقی ، نهادها و مجموعه های خیریه و انقلابی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار