اجرای ۷ طرح ملی راهسازی در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۳۰ پروژه راهسازی در قالب هفت طرح ملی در این استان در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران ارشد این وزارت خانه با بیان اینکه  ۳۰ پروژه راهسازی در قالب هفت طرح ملی در این استان در دست اجرا قرار دارد، اظهار کرد: این هفت طرح در محور‌های نقده – پیرانشهر – تمرچین، میاندوآب – شاهین دژ – تکاب، حیدرآباد– نقده– بناب– محمدیار، پیرانشهر – سردشت، سلماس – صوفیان و ایواوغلی – گیت منطقه آزاد ماکو و کریدور بزرگراهی غرب در حال اجرا هستند.

سید محسن حمزه لو با اشاره به اینکه  تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به روز برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است، ادامه داد: این طرح‌ها شامل ۲۱۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استان بوده که تاکنون ۴۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

وی می گوید:  کریدور بزرگراهی غرب کشور از دیگر طرح‌ها بوده که طول کریدور در استان ۵۴۸ کیلومتر است و تاکنون بیش از ۴۷۰ کیلومتر از کریدور بزگراهی غرب کشور در استان با بیش از ۱۷هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تامین اعتبارات و قیر لازم جهت اتمام طرح‌های راهسازی در راستای آماده سازی مسیر‌ها در اولویت راه و شهرسازی است.

حمزه لو ادامه داد: موقعیت جغرافیایی و محدودیت فصل کاری در این استان لزوم توجه بیش از پیش را می‌طلبد تا طرح‌های راهسازی در سریعترین زمان ممکن اجرایی گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.