کشف ۴۰ فقره پرونده سرقت در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت قطعات، لوازم و محتویات داخل خودرو در گیلان خبر داد و گفت: ۴۰ فقره پرونده سرقت نیز در این طرح کشف شد.

سردار "عزیزاله ملکی" با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود. 

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان قطعات، لوازم و محتویات داخل خودرو از تاریخ در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۸ سارق و ۲ مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در این خصوص ۱۰ فقره پرونده سرقت قطعات و ۳۰ فقره پرونده سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی در پایان به معرفی سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.