دستور استاندار برای اشتغال مردم بومی منطقه در پتروشیمی لردگان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی از اشتغال مردم بومی منطقه در این واحد صنعتی به عنوان یک اولویت پیگیری و اجرایی شود.

 غلامعلی حیدری در شورای اداری فلارد پس از شنیدن مطالبات مسئولان محلی و درخواست‌های مدیرعامل پتروشیمی لردگان سه تصمیم عملیاتی را اعلام کرد.

وی گفت: بخشی از اشتغال مردم بومی منطقه در این واحد صنعتی به عنوان یک اولویت پیگیری و اجرایی شود.

حیدری همچنین با اشاره به نقش پتروشیمی لردگان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی افزود: یک میلیارد تومان از محل درآمد‌های پتروشیمی در قالب مسئولیت اجتماعی برای مراکز بهداشتی درمانی و ورزشی شهرستان فلارد هزینه شود.

 وی همچنین پیگیری جاده چهارخطه پتروشیمی با هزینه پتروشیمی و آسفالت راه دسترسی به مرکز خدمات جامع سلامت منارجان را برعهده فرماندار شهرستان گذاشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه آب منطقه‌ای، بهای تمام شده آب را از این واحد صنعتی مطابق ضوابط دریافت کنند.

گفتنی است: سفر یک روزه مدیران استانی پنجشنبه ۲ ابان ماه از ساعت ۷ صبح با زیارت گلزار شهدا و شرکت در شورای اداری شهرستان در فرمانداری فلارد، دیدار مردمی، بازدید از پتروشیمی لردگان و سپس حضور در شورای اداری بخش امام زاده حسن (ع) در شهر شاه نجف در ساعت ۱۷ به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار