برنامه جهانی غذا با نشر خبرنامه ای گفت اکثر مهاجرین افغانستانی اخراج شده از پاکستان نیازمند حمایت فوری در مرز هستند.

برنامه جهانی غذا روز پنج‌شنبه، ۲ قوس، با نشر خبرنامه‌ای گفته است به خانواده‌های افغانستانی که مجبور به ترک پاکستان هستند، کمک‌های اضطراری در مرز ارایه می‌کند.

این نهاد اعلام کرد به تامین بیسکویت‌های غنی شده و پول نقد برای خرید غذا یا سایر ضرورت‌های اولیه به همه خانواده‌های ورودی ادامه می‌دهد.

این سازمان تصریح کرده است به‌دلیل کمبود شدید بودجه در سال جاری، مجبور شده است تا ۱۰ میلیون تن را از کمک‌های غذایی اضطراری خود حذف کند و اکنون تنها می‌تواند از هر پنج تن از کسانی که برای زنده ماندن به حمایت نیاز دارند، یک تن را حمایت کند.

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در پاکستان، بار دیگر از حکومت آن کشور خواست تا روند اخراج اجباری پناهجویان اهل افغانستان از پاکستان را در فصل زمستان متوقف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
پاکستان هم عاقبت بخیر شد، ما موندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
مگر ما مرده باشیم که حتی یک افغانی در عذاب باشد ، خدا نگهدار مسئولان ما باشد مطمئن باشید در اسرع وقت به کمک انها خواهند رفت . پیشنهاد می کنم سریعا صدها دستگاه اتوبوس به مرز افغانستان و پاکستان فرستاده گسیل شود تا انها را وارد ایران بکنند ، یه سفره ای بازه همگی دور هم می خوریم ، چندین میلیون افغانی در ایران هستند چند صد هزار تا هم روش ، مملکت ما پر از نعمت هستش و مردم خودمون در رفاه کامل هستند چه ایرادی داره اینکار را بکنیم ، لطفا به سرعت اینکار را بکنید تا آب تو دل افاغنه عزیز تکون نخوره .
آخرین اخبار