امام جمعه کوهبنان:

دهه فاطمیه را با شکوه و عاشورایی برگزار کنیم

امام جمعه کوهبنان گفت: در آستانه سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) قرار داریم و باید دهه فاطمیه را با شکوه و عاشورایی برگزار کنیم. 

امام جمعه کوهبنان گفت: در آستانه سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) به روایت ۷۵ روز پس از رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم (ص) قرار داریم در حالی که با استناد به منویات مقام معظم رهبری باید دهه فاطمیه را با شکوه و عاشورایی برگزار کنیم. 

حجت الاسلام حسن ایزدی پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) است که با آینده نگری این نهاد مقدس تاسیس شد.

امام جمعه کوهبنان افزود: هر جا مشکلی بوده بسیجیان در صحنه حاضر بودند و با دلسوزی خدمت رسان و یاریگر مردم بودند در سیل و زلزله شاهد خدمات ارزنده این عزیران هستیم کسانی که زمینه ساز حکومت جهانی حضرت، ولی عصر (عج) هستند.

خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: درگذشت حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه سابق شهرستان راور را به علما و روحانیون و عموم مردم منطقه تسلیت می‌گوییم.

وی تاکید کرد: در آستانه سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) به روایت ۷۵ روز پس از رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم (ص) قرار داریم در حالی که با استناد به منویات مقام معظم رهبری باید دهه فاطمیه را با شکوه و عاشورایی برگزار کنیم و نسبت به فضا سازی، نصب پرچم‌های عزا و. همگان اقدام کنند جا دارد اماکن مذهبی در این عرصه و انجام کار‌های فرهنگی پیش قدم باشند.

امام جمعه کوهبنان افزود:هئیت امنای مساجد، تکایا و اماکن مذهبی در برگزاری برنامه‌ها و مراسم مذهبی رعایت حال همسایه‌ها را داشته باشند تا زمینه نارضایتی آنان را رقم نزنند.

وی ابراز داشت: فلسطینی‌ها سالیان سال با دست خالی و با سنگ در برابر دشمنان ایستادند و امروز با موشک در برابر رژیم غاصب ایستادگی می‌کنند به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل در جریان اخیر ضربه فنی شد.

برچسب ها: کوهبنان ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار