معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: این تفاهم‌نامه به منظور اتصال دانشجویان نهادهای فرهنگی جهاددانشگاهی به بازار کار، با آکادمی دیجی نکست منعقد شد.

سعید خدیوی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: موضوع اتصال دانشجویان به بازار کار را در نظر داشتیم و دانشجویانی که در سازمان دانشجویان، ایسنا، ایکنا و دیگر نهاد‌های فرهنگی جهاددانشگاهی توانمند می‌شوند بتوانند پس از دوران دانشجویی به بازار متصل شوند.

او افزود: راه اندازی پردیس فناوری‌های نرم فرهنگی با این هدف شکل گرفت که امکانی را فراهم آورد تا دانشجویان دارای ایده بتوانند این تجربه را برای خود رقم بزنند، بدین ترتیب به سراغ مجموعه‌هایی رفتیم که در فضای بازار تجارب خوبی دارند و در این حوزه کار کردند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی ادامه داد: موضوع تفاهم نامه عبارت است از همکاری به منظور مشارکت، سرمایه‌گذاری و توانمندسازی در زمینه توسعه و حمایت از واحد‌های نوپا، نوآور و فناور که عمده این همکاری‌ها در سه بخش صورت خواهد پذیرفت.

خدیوی بیان کرد: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری پردیس فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی مشهد با آکادمی دیجی نکست، به منظور مشارکت، سرمایه‌گذاری و توانمندسازی در زمینه توسعه و حمایت از واحد‌های نوپا، نوآور و فناور به مدت ۲ سال امضا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.