انتشار اوراق مشارکت ۳ پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری در اهواز

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: فرآیند‌های قانونی برای انتشار اوراق مشارکت سه پروژه مهم کارخانه آسفالت، پارک شهربازی و پارک آبی مدرن این کلانشهر نهایی شده است.

صادق کهوازی  با بیان اینکه لایحه مربوط به انتشار اوراق مشارکت این پروژه‌ها در کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، گفت: براساس مطالعات انجام شده؛ شهر اهواز نیازمند یک شهربازی مدرن، پیشرفته و با تجهیزات کامل است.

او با اشاره به دومین پروژه تفریحی در اهواز افزود: احداث پارک آبی مدرن در این شهر که بتواند علاوه بر نیاز شهر، ظرفیت جذب گردشگران استان‌های دیگر و همچنین کشور‌های همسایه را داشته باشد نیز برنامه ریزی شده است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با اشاره به سومین پروژه مورد نیاز شهر اهواز ادامه داد: احداث کارخانه آسفالت یکی از اولویت‌های اصلی این شهر است که زمینه احداث این کارخانه برای توسعه کلانشهر اهواز را فراهم می‌کند.

آقای کهوازی  با تاکید بر دستیابی و رسیدن به منابع درآمدی پایدار برای اداره شهر، گفت: این اوراق مشارکت پس از چهار سال تنفس به مرحله باز پرداخت می‌رسد که امیدواریم با استفاده از این تسهیلات بتوانیم پروژه‌های درآمد زا که منافع شهرداری و سرمایه گذار را تامین می‌کند در سطح شهر اهواز را به مرحله بهره برداری برسانیم.

او  در خصوص نحوه استفاده از این اوراق افزود: شهرداری‌ها با استفاده صحیح از این منابع مالی و تسهیلات می‌توانند به بالاترین سطح از منابع درآمدی پایدار برسند و نیز بیشترین بهره‌مندی را از این تسهیلات داشته باشیم.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز ادامه داد: استفاده بجا و درست از این تسهیلات می‌تواند علاوه بر افزایش سرانه رفاهی شهروندی، زمینه رونق صنعت گردشگری را ایجاد می‌کند که این امر توسعه منابع مالی و درآمدزای شهرداری اهواز را در پی دارد.

بر اساس این گزارش، فراخوان اجرای سه پروژه بزرگ سرمایه گذاری شهر اهواز به صورت بین المللی انجام خواهد شد تا زمینه مشارکت سرمایه گذاران دارای توانمندی مناسب برای اجرای این پروژه ها، فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.