بهره مندی ۲۵۰ بانوی مددجوی کمیته امداد از آموزش‌های امدادی

۲۵۰ بانوی مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از آموزش‌های امدادی و مهارت‌های کارآفرینی بهره مند شدند.

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: با هماهنگی و همکاری جمعیت هلال احمر استان طی دوسال گذشته ۲۵۰ نفر از بانوان ۲۵ تا ۴۰ سال تحت پوشش این نهاد در قالب طرح ملی یاس آموزش‌های امدادی و مهارت‌های کارآفرینی را فراگرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی این نهاد توانمندسازی خانواده‌ها جهت رسیدن به خودکفایی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، افزود: امیدآفرینی و ایجاد نشاط برای خانواده‌ها در کنار تاب‌آوری و آمادگی‌های روحی و جسمی همگانی در برابر مخاطرات از نتایج این طرح به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: شرکت کردن بانوان در اجتماع و انجام خدمات اجتماعی از دیگر دستاورد‌های طرح ملی یاس (یاران آسیب‌ستیز) است، حضور زن در عرصه اجتماع، از جمله مسیر‌های توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه اشتغال و کارآفرینی است.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال آفرینی، ادامه داد: اگر بتوانیم یک فرد از هر خانواده را به اشتغال با درآمد پایدار برسانیم بسیاری از مشکلات آن خانواده حل می‌شود.

محمدی گفت: رسانه ابزاری قدرتمند برای رفع مشکلات مردم است، استفاده از این ظرفیت برای تبیین فعالیت‌های انجام شده با هدف امید‌آفرینی در بین عموم مردم باید مورد توجه قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار