مراسم عزاداری‌های خود را در ایام فاطمیه با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم عزاداری هایتان در ایام فاطمیه در قالب عکس و فیلم بدون لوگو برای ما ارسال کنید.

حضرت فاطمه الزهرا (س) برترین بانوی هستی، فرزند پیامبر اکرم (ص) و همسر امیرالمؤمنین علی (ع) است. حضرت فاطمه (س) پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) به غصب ظالمانه خلافت و فدک اعتراض کرد و در برابر عاملان آن ایستادگی کرد به همین دلیل صدمات روحی و جسمی بسیاری به ایشان وارد شد. در پس این آسیب‌ها بود که فاطمه (س) تنها چند ماه پس از درگذشت پیامبر (ص) به شهادت رسید. در روایات شیعه دو تاریخ برای درگذشت آن حضرت وجود دارد، ایام فاطمیه به فاصله بین این دو تاریخ یعنی ۱۳ جمادی‌الاول تا ۳ جمادی‌الثانی گفته می‌شود. شیعیان همه ساله در این ایام برای بانوی گرامی اسلام مراسم عزاداری برگزار می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم عزاداری هایتان در قالب عکس و فیلم (به صورت افقی و بدون لوگو) از اقصی نقاط کشور برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

 

دسته عزاداری بانوان

دسته عزاداری

مراسم عزاداری

پخت نذری

هیئت عزاداری

ایستگاه صلواتی

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذکرفرازی ازدعای توسل و التماس دعا
۱۳:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم
يا فاطِمَةُ الزَّهْراءُ، يَا بِنْتَ مُحَمَّدٍ، يَا قُرَّةَ عَيْنِ الرَّسُولِ، يَا سَيِّدَتَنا وَمَوْلاتَنا إِنَّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكِ إِلَى اللّٰهِ وَقَدَّمْناكِ بَيْنَ يَدَيْ حاجاتِنا، يَا وَجِيهَةً عِنْدَ اللّٰهِ اشْفَعِي لَنا عِنْدَ اللّٰهِ؛
ای فاطمه زهرا، ای دختر دلبند محمّد، ای نور چشم رسول خدا، ای سرور و بانوی ما، به تو روی آوردیم و تو را واسطه قرار دادیم و به‌سوی خدا به تو متوسل شدیم و تو را پیش روی حاجاتمان نهادیم، ای آبرومند نزد خدا، برای ما نزد خدا شفاعت کن؛
آخرین اخبار