وزیر رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که بقای حماس در پایان جنگ، به این معنا است که ما به‌شدت شکست خورده‌ایم.

گیدئون ساعر، وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی اذعان کرد چنانچه حماس در پایان جنگ همچنان باقی بماند، این بدان معنا است که ما به‌شدت شکست خورده‌ایم.

طبق گزارش رسانه‌های عبری، حییم یلن، یکی از مسئولان صهیونیست در غلاف نوار غزه نیز، گفت که یحیی سنوار، رئیس جنبش حماس در غزه، همیشه اسرائیلی ها را مسخره می‌کند.

یلن گفت: همچنان معتقدم که سنوار ما را به بازی گرفته و مسخره می‌کند، بیایید کمی از غرور خود بکاهیم و بفهمیم که این فرد هر ساعت با ما بازی می‌کند و ممکن است با این کار در پایان پیروز شود.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت هم به توانایی های اطلاعاتی مقاومت فلسطین حتی پیش از حمله در ۷ اکتبر اذعان کرد.

یوسی یوشوا، تحلیلگر امور نظامی این روزنامه، از وجود اسنادی نزد گردان های القسام پرده برداشت که جزئیات ساختار تیپ چتربازان در "ارتش اسرائیل" و ترکیب اجتماعی آن و همچنین تصاویری از فرمانده سابق و دیگر افسران آن را نشان می دهد.

این روزنامه تونل‌ها را که سال ها است به دلیل اهمیت آن برای توانمندی‌های مقاومت فلسطین در کانون توجه اشغالگران بوده است، "بی سابقه" توصیف کرد.

یکی از افسران ارتش اشغالگر اذعان کرد که تونل‌های مقاومت در شمال نوار غزه، یعنی نزدیک‌ترین تونل‌های مرزی با سرزمین‌های اشغالی فلسطین، به قدری عمیق و طولانی بودند که اساساً با آنچه اسرائیل پیش بینی می‌کرد، بسیار متفاوت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار