مهدی علیزاده گفت: فناوری دستگاههایی که در ایستگاههای تندرو قرار دارد قدیمی بوده و به همین دلیل با برنامهریزی و هماهنگی صورت گرفته، از طریق سازمان فاوای شهرداری تهران، ۱۶۰ ایستگاه بی آرتی به دستگاههای ریدر جدید مجهز شدند که با نرمافزارهای جدید به صورت آنلاین کار را مدیریت میکنیم و ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز ظرف چند روز آینده نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده در تلاشیم تا پایان سالجاری تمامی اتوبوسهای ملکی و خصوصی خطوط به دستگاههای جدید مجهز شوند که بحث فرار پرداخت بلیت مدیریت شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: البته در حال حاضر در ۸۰ درصد ایستگاه ها هزینه سفر پرداخت می شود و ۲۰ درصد دیگر به دلیل نبود متصدی کنترل بلیت در تراکنش ثبت نمی شود که جزو ایستگاه های کم مسافر محسوب می شوند.