کرمی گفت: برای تامین و تخصیص زمین مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن هیچ مشکلی در استان وجود ندارد مشروط بر آنکه تعاونی‌های مسکن پای کار باشند و زمین درخواست کنند.

  محمد کرمی  دریازدهمین جلسه شورای مسکن استان ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد:به هیچ‌وجه مشکل زمین در استان وجود ندارد.

وی افزود: در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، بانک ها را موظف به همکاری نموده ایم و حتی به آنها اعلام شد که اگر اعتبار کافی ندارند ما به آنها کمک می‌کنیم مشروط بر اینکه پیگیری کنند، اگر پیگیری صورت نگرفته، یعنی آنها کوتاهی کرده اند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متاسفانه برخی تعاونی‌ها در ابتدا کار را سریع و خوب شروع می‌کنند اما پس از مدتی با دلایل‌ مختلف پروژه نیمه تمام رها و کار را تعطیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید کار با جدیت پیگیری شود، ادامه داد: همه پیمانکاران و شرکت‌هایی که خلف وعده کنند بایستی به مردم خسارت بدهند چرا که با عدم تعهدو انجام وظایف خود، پروژه مشمول مرور زمان و گرفتار تورم می‌شوند و نمی‌توانند به تعهد خود عمل کنند و از این بابت مردم متضرر می‌شوند.

کرمی با بیان اینکه اگر شرکت‌های تعاونی در زمینه تامین زمین برای مسکن مشکل دارند به ما اعلام کنند تا آن را برطرف کنیم، عنوان کرد: ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده‌ایم تا زیرساخت‌های لازم را در زمینه ساخت مسکن فراهم کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آنجایی که مسکن در حال ساخت است نباید کار به تعویق بیفتد چرا که برای تخصیص و واگذاری زمین به تعاونی‌های مسکن محدودیتی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار