مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۹۰۰ حادثه طی یک سال گذشته در استان، گفت : کوهنوردان با رعایت نکات ایمنی به کوهستان مراجعه کنند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی این جمعیت برای پاسخگویی در حوادث مختلف، گفت : استان کرمانشاه در موضوع حوادث یکی از استان‌های پر حادثه است که پارسال بیش از ۹۰۰ حادثه در استان به وقوع پیوست.

وی افزود: بیشترین سهم از حوادث استان کرمانشاه بعد از تصادفات جاده‌ای موضوع حوادث کوهستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: حوادث کوهستان معمولاً حوادث سخت و سنگینی هستند و مشکلات بسیاری برای امدادرسانی به مصدومان وجود دارد و اگر برف و یا باران نیز وجود داشته باشد این مشکلات بیشتر هم خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: توصیه می‌شود افرادی که قصد کوهنوردی را دارند با هماهنگی هیأت‌های کوهنوردی و به صورت گروهی باشد و به هشدار‌های هواشناسی توجه لازم را داشته باشند تا سبب بروز حوادث نشود.

وی ادامه داد: پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر استان کرمانشاه در آمادگی کامل قرار دارند و درصدد هستیم پست‌های امدادی را نیز افزایش دهیم و در مجموع ۱۷۰ تیم امدادی در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند در هنگام بروز حوادث حتی بدون داشتن سیم کارت با شماره تماس ۱۱۲ تماس حاصل کنند و گزارش خود را به مرکز عملیات این جمعیت منتقل کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.