اجرای طرح رایگان تعویض مخازن تاکسی‌های عمومی دوگانه سوز در کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: طرح رایگان تعویض مخازن فرسوده تاکسی‌های عمومی دوگانه سوز در سطح استان کرمان اجرا می شود.

سیدباقر نورالدینی گفت: بر اساس ابلاغیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران و با هدف اجرای مصوبه شورای اقتصاد، مالکان تاکسی‌های عمومی گازسوز که تاریخ انقضای مخزن آن‌ها فرارسیده می‌توانند با مراجعه به سایت www.gcr.niopdc.ir ثبت‌نام و برای تعویض رایگان مخزن خودروی خود اقدام کنند.

او افزود: چنانچه مالک خودرو، پس از ثبت‌نام، پیامک مشمول بودن را دریافت کرد، می‌تواند به مراکز معاینه فنی مراجعه  کند و در صورتی که مخزن خودرو فرسوده و معیوب تشخیص داده شد، از طریق مراکز معاینه خودرو به اتحادیه تاکسیرانی استان برای تعویض مخزن معرفی می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان بیان داشت: این طرح به‌صورت کاملا رایگان و از محل مصوبه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر اجرایی شده است و کارگاه‌ها حق دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای برای تعویض مخزن ندارند.

او با اشاره به توسعه زیرساخت‌های صنعت سی‌ان‌جی تاکید کرد: همه مخازن ساخت کشور ایران است و از محل این طرح می‌توان حدود ۱۰۰ هزار مخزن خودرو را تعویض کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار