غلام ویسی گفـت: یکی از رمز‌های موفقیت و نتیجه گیری مثبت ورزشکاران در هیات‌های ورزشی، وجود همدلی و اتحاد در میان اعضای هیات است.

آمنه غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سطح ملی هیات کونگ فوی استان اظهار داشت: یکی از رمز‌های موفقیت و نتیجه گیری مثبت ورزشکاران این رشته وجود همدلی و اتحاد در میان اعضای هیات است.

وی افزود: بخشی از موفقیت‌های هیات به منابع مالی مربوط می‌شود و بخش بزرگی از آن نیز به وجود افراد دلسوز و زحمت کش در بدنه آن هیات ارتباط دارد و این انسجام در بین اعضای هیات‌های ورزشی است که زمینه رشد و ارتقاء را فراهم می‌سازد.

 غلام ویسی با تاکید بر اینکه رییس هر هیات ورزشی به عنوان بزرگ و پدر آن هیات محسوب می‌شود و اگر بزرگ هیات دلسوز آن باشد قطعا ورزشکاران آن نیز همواره موفق و پیروز هستند، گفـت: دستگاه ورزش و جوانان کردستان و هیات‌های ورزشی استان به عنوان یک مجموعه و تیم شناخته می‌شوند و دستاورد همکاری و تعامل این دو موفقیت ورزشکاران و قهرمانان و همچنین ارتقاء ورزش استان را به دنبال دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان، این اداره کل را حامی و پشتیبان هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: مجموعه ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی در مسیر موفقیت جوانان و ورزشکاران کردستانی گام برمی دارند.

همایش ورزشی کونگ فو در سقز برگزار می شود

رئیس هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی استان نیز در این مراسم  به تلاش شبانه روزی اعضای هیات و در راس آن‌ها مربیان دلسوز در بدنه تیم‌های استان اشاره و  اظهار کرد: تقریبا در طول سال اخیر هیات کونگ فو برنامه‌های مستمر خود را در قالب برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی استان، برپایی اردو‌های آمادگی نمایندگان استان در لیگ و مسابقات کشوری، میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری رقابت‌های لیگ استان و کشور و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مربیان و ورزشکاران انجام داده است.

باقر محمدی با اشاره به موفقیت اخیر تیم کونگ فو بزرگسالان استان کردستان در مسابقات لیگ برتر کشور افزود: خوشبختانه کونگ فوکاران بزرگسال ما که در طول سال‌های ۹۸ و ۹۹ تا حدودی دچار ضعف و افت در مسابقات قهرمانی کشور شده بودند توانستند خود را آماده کنند و درخشش در لیگ برتر کشور ثمره تلاش‌های شبانه روزی ورزشکاران و برنامه مربیان آن‌ها است.

وی گفت: تقویم رویداد‌های هیات کونگ فو از مدت‌ها قبل آماده و تدوین شده و این هیات برنامه محور عمل می‌کند و در این راستا برپایی همایش ورزشی کونگ فو با حضور ۲ هزار کونگ فوکار استان در شهرستان سقز و تجلیل از ملی پوشان، اعضای هیات و فعالین رشته کونگ فو در طول این ماه از جمله برنامه‌های است که بزودی اجرایی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.