مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: توجه به آموزش‌های ترافیکی، از جمله انتظارات اصلی ستاد از مناطق است.

مهدی گلشنی با تأکید بر اهمیت و ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش‌های شهروندی با محوریت ترافیک، افزود: سرمایه‌گذاری در این بخش، هزینه نیست بلکه سراسر سود است، زیرا زمانی که شهروندان نسبت به وظایف و حقوق خود واقف باشند؛ هزینه‌های غیر ضروری ناشی از عدم آگاهی مردم به بخش‌های ضروری و دارای اولویت، سوق داده شده و از هدررفت سرمایه پیشگیری می‌شود.

وی با اعلام اینکه مخاطب هدف ما برای آموزش‌ در حوزه حمل و نقل و ترافیک همه اقشار جامعه هستند، تأکید کرد: به دنبال تقویت آموزش‌های ترافیکی در بین تمام شهروندان هستیم که البته تحقق این امر، مستلزم افزایش اعتبارات مورد نیاز این بخش است. 

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز در این نشست با تأکید بر اهمیت و ضرورت استفاده حداکثری مناطق از فضاهای آموزشی در اختیار آنها، گفت: شهر تهران در حوزه حمل و نقل پاک به‌ صورت جدی و مستمر در مسیر زیرساخت برقی‌سازی در حال حرکت است و یکی از دغدغه‌های جدی حمل و  نقلی، تقویت تسهیلات و خدمات در حوزه میکروموبیلیتی‌ها، اسکوتر و موتورسیکلت برقی است.

برچسب ها: شهرداری ، پیاده رو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار