تلاش پلیس برای وفای به عهد خود با خدا و مردم

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: پلیس با تقدیم خون عزیزانش به عهدی که با خدا و مردم بسته است وفا می‌کند.

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی درمراسم سومین روز شهادت استوار یکم امیر حسین ابراهیمی که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند با حضور مردم، خانواده‌های شهدا و جمعی از فرماندهان و مسئولین استانی برگزار شد گفت: نظم و امنیت از مهم‌ترین خواسته‌های اجتماعی جامعه است.

او با بیان اینکه بستر توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی بر پایه قانون، امنیت و نظم شکل می‌گیرد افزود: فقدان امنیت ناشی از فقدان نظم است و امنیت و نظم، لازم و ملزوم جامعه است.

سردار شجاعی نسب با اشاره به نقش مهم و ضروری مدافعین امنیت در کنار همه نهاد‌ها اظهار کرد: پلیس با تقدیم خون و با تقدیم جان‌های عزیزانش در زمینه عهدی که با خدا و با مردم بسته است تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: برخی‌ها قصد برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در کشور دارند و با مظلوم نمایی دست به تخلفات می‌زنند.

او گفت: قاچاق مواد مخدر و قاچاق سوخت علاوه بر اینکه یک جرم است، برهم زننده امنیت اجتماعی است و موجب داغدار شدن خانواد‌های متعددی شده و قربانی‌های زیادی را گرفته است.

سردار شجاعی نسب با بیان اینکه امروز ارابه‌های دشمن جان مرزبانان و جوانان مردم را می گیرد تصریح کرد: قاچاقچیان و افرادی که با این افراد برای سوخت قاچاق کمک می‌کنند و این سرمایه ملی که برای مردم کشور و برای توسعه صنعت کشور است را به تاراج می‌برند باید مجازات شوند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شهادت استوار یکم امیر حسین ابراهیمی گفت: این شهید هم جانش را فدای آرامش و امنیت مردم کرد؛ خانواده‌های این شهید در این آزمون الهی سر فراز بیرون آمدند.

او با اشاره به مراسم تشییع باشکوه این شهید و حضور مسئولین و مردم گفت: از همراهی و هم افزایی مردم قدردانی می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.