بهره برداری از دستگاه اِم آر آی در قزوین

دستگاه اِم آر آی در مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر عبداله دیدبان رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت:دستگاه اِم آر آی مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا قزوین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال، تامین شده از طریق تسهیلات بانک جهانی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: در ابتدای دولت سیزدهم، فقط یک دستگاه اِم آر آی در سطح استان داشتیم، اما در حال حاضر، سه دستگاه فعال در شهر قزوین در حال خدمت رسانی است و چهارمین دستگاه نیز به زودی در تاکستان راه اندازی خواهد شد.

دکتر عبداله دیدبان با اشاره به لزوم خدمت رسانی مجدانه به مردم، گفت: هر چقدر خدمات در دسترس‌تر باشد، هم منجر به کاهش رفت و آمدها، و هم منجر به کاهش حجم کار در مراکز درمانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
این دستگاه ماهها قبل تحویل داده شده بوده به دانشگاه علوم پزشکی قزوین. اون هم بصورت رایگان! ولی چندین ماه از اون بهره برداری نکردن با اینکه صف مردم برای ام آر آی بستری و سرپایی محسوس هست تو استان. تازه یکی دیگه هم توی بیمارستان دولتی تاکستانه که اون رو هم بهره برداری نکردن هنوز! اگه این چندین ماه امتناع از ارائه خدمت، حق الناس نیست، بگید دین جدید آوردید که ما هم مطلع باشیم. بعد از بحث شبکه فساد دانشگاه علوم پزشکی قزوین قضیه هرروز داره جالب تر میشه...لطفا اصحاب رسانه پیگیری کنن از مرکز و تهران. چون تو قزوین که همه دستشون تو یه کاسه است و شفافیتی نیست. هر روز هم خبر یه دست گل جدید از مدیران این دانشگاه درمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
مش هاشم
۱۳:۳۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
دست مریزاد به سربازان گمنام و سپاه. احتمالا میخواستن این دستگاه رو هم که ۷ ماه آکبند مونده بود تو بیمارستان رو ضعیف خورش کنن ببرن برای یه نور چشمی خصوصی پول دربیاره. بعد از دستگیری گسترده شبکه فساد تو قزوین سریع اینو رونمایی کردن.
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
احسن. دقیقن ترسیدن و سریع رونمایی کردن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
بیمارستان ارتش قزوین اصلا امکانات نداره و خیلی کوچک در حد یک درمانگاه معمولی هست. امیدوارم مثل خیلی از دیگر استانها به ظرفیت درمانی و بخش ها و پاراکلینیکی این بیمارستان افزوده بشه واقعا نیاز شدید وجود داره و محرومیت استان قزوین تو درمان بالاست و سرانه پزشک متخصص و جراح و همچنین مراکز پارکلینیکی و عکسبرداری هم بسیار پایین در حد کشورهای فقیره! از میانگین ایران هم کمتر. در حدی که با ۳ برابر شدن بیمارستان ها و متخصصین و مراکز پاراکلینیکی و عکسبرداری باز هم کم هست و به تعادل نمیرسه. خیلی افراد بیخیال ادامه درمان میشن یا به استانهای همجوار مراجعه میکنن. این در حالیه که فشار روستاها و شهرهای کرد نشین و گیلان و زنجان هم بخاطر بستگانی که در قزوین ساکن دارند، روی قزوین همیشه بوده و باتوجه به این جمعیتی که فرا استانی هستن سرانه واقعی بسیار کمتر از سرانه ای هست که اعلام میشه و وضعیت بغرنج تر از چیزیه که مسئولین و آمارها میگن!
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
عین حقیقته. واقعا قزوین استانی همجوار مرکز ولی جزو محروم ترین ها در امکانات درمانی و بیمارستانی. از استانداردهای پایین رفتار بد با بیمار که نگم... در حد ناکجا آبادهای دنیا
آخرین اخبار