مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۶۳۴۴ میلیارد ریال تسهیلات خودمالکی توسط بانک مسکن در سطح استان پرداخت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با رییس شعب بانک مسکن در آذربایجان غربی گفت: چهار هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال تسهیلات خودمالکی توسط بانک مسکن در سطح استان پرداخت شده و این روند باید با جدیت ادامه یابد.

سید محسن حمزه‌لو  اظهار کرد: این میزان پرداخت تسهیلات به یک هزار و ۵۶۵ مورد انعقاد قرارداد، واریز شده و بانک مسکن پیشتاز پرداخت تسهیلات در بین بانک‌های عامل در سطح استان است.

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس آمار‌ها بیشترین تعداد درخواست تسهیلات متعلق به بانک مسکن بوده و باید اهتمام ویژه‌ای برای پرداخت وجود داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش واگذاری‌های گروهی نهضت ملی مسکن نیز تاکنون بانک مسکن برای سه هزار و ۵۲۶ واحد مسکونی انعقاد قرارداد داشته است.

حمزه‌لو افزود: روند اعطای تسهیلات به متقاضیان نهضت ملی مسکن روند اجرای این طرح را شتاب می‌بخشد و باید بانک‌های عامل در این راستا همراهی خوبی داشته باشند.

وی اضافه کرد: ساماندهی پروژ‌های نهضت ملی مسکن و معرفی پروژه‌ها به بانک مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی با جدیت دنبال می‌شود تا روند طرح نهضت ملی مسکن بدون موانع در استان اجرا گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.