زارع گفت: دولت از هر زمان که بودجه سالیانه را به صحن مجلس ارائه دهد کمیسیون تلفیق از فردای آن روز جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با اشاره به زمان تشکیل جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: تا زمانی که دولت رسما لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را به مجلس ارائه ندهد، امکان برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق وجود ندارد.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به مجلس، کمیسیون نخستین جلسه خود را با دستور تصویب ائین نامه این کمیسیون آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد:کمیسیون بعد از تصویب آیین‌نامه نحوه بررسی، وارد کلیات احکام بودجه شده و آن را به تصویب رسانده و به صحن علنی ارسال می‌کند. در صورت تصویب کلیات احکام بودجه در صحن علنی، کمیسیون تلفیق وارد جزئیات لایحه بودجه شده و پس از تصویب گزارش جزئیات هم در تلفیق و هم در صحن، گزارش به دولت ارسال و بعد از آن دولت جداول بودجه را در قالب مرحله دوم تنظیم و به صحن ارسال می‌کند که کمیسیون در ادامه نیز وارد رسیدگی به این بخش هم خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: دولت از هر زمان که بودجه سالیانه را به صحن مجلس ارائه دهد کمیسیون تلفیق از فردای آن روز جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
متاسفانه دولت همه جا دست در جیب مردم می نماید از مالیات ارزش افزوده بگیر که مصرف کننده باید پرداخت نماید تا آزاد سازی ارز ترجیحی ولی کالا ارزان نشد ه برخی از نمایندگان بنظرم در رای گیری بله خیر بلد هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
بله، پولدار باشی بیشتر وبیشتر روبه جلو ولی خاک بر سرتون که از حقوقای حتی زیر 25 میلیون مالیات بگیره بااین اوضاع اقتصاد و گرون فروشیایی که دارییم میچشییم ونمیتونه دولته ما کاری بکنه حتی درصدییم ازدرامدمو میکشه بسمت خودش کم نیاره اونم حتی با300یا400یا500یا....
آخرین اخبار