دانشجویان با سلاح بصیرت در مقابل همه توطئه ها مصون خواهند ماند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کاربران در فضای مجازی اخبار درست و نادرست را منتشر می‌کنند اما دانشجویان چون مسلح به بصیرت انقلابی هستند قطعاً می‌توانند در مقابل این دسیسه‌های دشمن مصون بمانند.

 رضا شریفی امشب در همایش دانشجویان جدید الورود دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه نتیجه محور است و ما نیز توقع داریم تولید مدرک به تولید فن و ثروت تبدیل شود.

وی خطاب به دانشجویان افزود: شما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید هدفمند، آینده نگر و آینده ساز باشید چرا که شما نسل جوان تربیت یافته مکتب انقلاب هستید و پدران شما تجربیات ارزشمندی را به شما ارزانی داشته اند‌.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فضای مجازی اخبار درست و نادرست را منتشر می‌کند اما شما دانشجویان چون مسلح به بصیرت انقلابی هستید قطعاً می‌توانید در مقابل این دسیسه‌های دشمن مصون بمانید.

وی تاکید کرد: اقتدار امروز انقلاب اسلامی برای دشمنان محرز شده به طوری که خودشان اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی به جزیره ثبات تبدیل شده است.

شریفی ادامه داد: امروز شاهد کودک کشی گسترده رژیم صهیونیستی هستیم که این امر نشان از درماندگی این رژیم منحوس است.

وی اذعان کرد: صرف نظر از هر قومیت، مذهب و نژادی که هستیم باید آگاه باشیم چرا که دشمن از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه در بین ما استفاده می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما در استان تنوع قومی داریم اما اختلاف نه و سال‌ها با یکدیگر برادرانه زندگی کردیم و می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار