رئیس ایستگاه‌های سه گانه آتش نشانی مهاباد گفت: تاکنون ۲۰ دوره ایمنی در زمینه نکات مقابله با آتش توسط ماموران برای دانش آموزان به صورت رایگان برگزار شده است.

رحمان احمدی رئیس ایستگاه‌های سه گانه آتش نشانی مهاباد گفت: در راستای آموزش و مباحث ایمنی، کارشناسان امور آموزش سازمان آتش نشانی مهاباد با حضور در مدارس سطح شهر آموزش‌های لازم ایمنی و آتش‌نشانی را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح آموزش دانش‌آموزان و آشنایی آنان با ادوات آتش‌نشانی و آگاهی از نحوه مقابله با حریق از جمله برنامه‌های مهم و اصلی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد است که با این اقدام می‌توان زمینه‌های رشد و آگاهی را بین شهروندان و دانش‌آموزان گسترش داد و از وقوع حوادث و گسترش خسارات ناشی از حریق جلوگیری کرد.

رئیس ایستگاه‌های سه گانه آتش نشانی مهاباد در ادامه گفت: از مهمترین اهداف این آموزش، نحوه استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی و انواع خاموش کننده‌ها در برابر خطرات احتمالی از قبیل آتش‌سوزی و گاز گرفتگی از دیگر آموزش‌هایی بود که دانش‌آموزان با آن آشنایی پیدا کردند.

احمدی گفت: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.