محمد هادی سبحانیان در جریان بازدید از اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران با بیان اینکه مدیری موفق است که با کمترین امکانات بهترین بهرهوری را داشته باشد، اظهار داشت: باید در چارچوب قانون و در راستای بهبود وضعیت معیشتی همکاران و ایجاد انگیزه لازم مادی و معنوی در ایشان برای پیشبرد اهداف سازمانی همه تلاش خود را به کار بندیم.
وی گفت: باید تلاش کنیم با همت مضاعف و اتخاذ تدابیر لازم بهویژه در رسیدگی به ۱۰۰ پرونده مهم، قطعی سازی پروندههای مالیات بر ارزشافزوده و اجرای موفق ماده ۲۳۸ قانون مالیاتهای مستقیم با هدف کاهش اطاله دادرسی، در مدت باقیمانده تا پایان سال به تکالیفمان به درستی عمل نماییم.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، استقرار میز خدمت توسط اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران را عامل اعتباربخشی به سازمان دانست و ابراز امیدواری کرد: استمرار برپایی این قبیل میز خدمتها بتواند هم راهبرد تکریم مؤدیان را محقق کند و هم با رفع مشکلات ایشان از بروز برخی بحرانها جلوگیری به عمل آورد.
رئیسکل سازمان امور مالیاتی با تقدیر از تلاش همکاران اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران مبنی بر مطالبه حقوق حقه دولت با ایجاد کمترین تنش در مواجهه با بخش اعظم بازار تهران، افزود: نفس حضور مدیرکل و سایر همکاران در عرصه میدانی و اماکنی، چون بازار و مراکز پرتردد و پاسخگویی به مودیان، به تحقق بخش عمدهای از رویکرد سازمان از جمله تکریم مؤدیان کمک شایانی میکند.