استاندار خوزستان گفت: دانشگاه همواره در مسائل مختلف کشور نقش اول را داشته و خواهد داشت.

علی اکبر حسینی محراب گفت: بسیاری از شهدای بزرگ و شاخص دوران دفاع مقدس از قشر دانشجو و سنگر دانشگاه بوده‌اند. دانشگاه همواره در مسائل مختلف کشور نقش اول را داشته و خواهد داشت و از این نظر قدر دوران دانشجویی و جوانی را بدانید و در راه کسب علم و طی مدارج عالی دانشگاهی از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

او با اشاره به اینکه خوزستان از لحاظ تنوع و تعداد دانشگاه‌ها و دانشجویان از شرایط خوبی در سطح کشور برخوردار است افزود: خوشبختانه دانشجویان افراد متدین و با ایمان جامعه هستند و از جمله مصادیق آن اعتکاف‌های دانشجویی است. در گذشته و پیش از انقلاب این مراسم با حضور تعداد کمی برگزار میشد، اما امروز شاهد اعتکاف‌های دانشجویی پرشکوه و با جمعیت زیاد هستیم.

حسینی محراب گفت: از مجموعه دانشگاه‌ها این انتظار را داریم که پروژه‌های پایان نامه دانشگاهی تا جای ممکن با موضوع مشکلات عینی در بخش‌های مختلف همراه با ارائه راهکار‌های عملیاتی مورد پژوهش قرار گیرد.

استاندار خوزستان خطاب به نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان گفت: با هدف ایجاد ارتباط هدفمند دانشجویان با مجموعه استانداری و استمرار این ارتباط ۵ نماینده از تشکل‌های مختلف دانشجویی برای تداوم هم‌اندیشی و ارتباط با مدیریت استان انتخاب کنید.

حسینی محراب ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان استان یکی از مصوبات دولت برای خوزستان ساخت بیمارستان جدید گلستان است و مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مولدسازی، نفت و برنامه و بودجه جهت ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده است و امیدواریم با تخصیص این اعتبارات شاهد راه‌اندازی یک بیمارستان با امکانات کامل و کیفیت بالا باشیم.

استاندار خوزستان افزود: همچنین با توجه به نیازی که وجود داشت یکی دیگر از مصوبات دولت ساخت ۷ پارک ویژه بانوان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در خوزستان است که در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار