قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع رؤسای کمیسیون‌های اتحادیه آفریقا و آلبا در برابر جنایت رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه با قدردانی از مواضع رؤسای کمیسیون‌های اتحادیه آفریقا و آلبا در حمایت از فلسطین، خواهان اتخاذ گام‌های مؤثرتری در این راستا شد.

وزیر امور خارجه در نامه‌ای به موسی فکی رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا، از مواضع وی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی و درخواست توقف حملات و ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه چهارشنبه شب با قدردانی از مواضع رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا در حمایت از فلسطین، خواهان اتخاذ گام‌های مؤثرتر در این راستا شد.

در این نامه همچنین با اشاره به مسؤولیت‌های نهاد‌های بین‌المللی در جلوگیری از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، از رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا خواسته شد با توجه به شرایط غزه، گام‌های مؤثرتری در زمینه توقف دایمی حملات رژیم اشغالگر به باریکه غزه، رفع کامل محاصره و پایان اشغال برداشته شود.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه  و موسی فکی رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا

امیرعبداللهیان از موضع شفاف دبیرکل اتحادیه آلبا درباره کشتار فلسطینیان قدردانی کرد

وزیر امور خارجه طی نامه‌ای به فلیکس پلاسنسیا دبیرکل اتحادیه آلبا (اتحاد بولیواری برای ملل آمریکای ما)، از این سازمان منطقه‌ای برای اتخاذ مواضع شفاف در زمینه توقف کشتار در غزه و ضرورت احترام به قوانین بین‌المللی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی قدردانی کرد.

حسین امیرعبداللهیان چهارشنبه شب در این نامه همچنین با اشاره به بی‌عملی برخی نهادهای بین‌المللی و بی‌کیفرمانی رژیم اشغالگر که زمینه‌ساز تداوم جنایات این رژیم طی هفته‌های گذشته شده است، از دبیرکل اتحادیه آلبا خواست اقدامات مؤثرتری در راستای توقف جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی و کاهش رنج‌های مردمان بی‌پناه فلسطینی اتخاذ شود.

امیر عبداللهیان و فلیکس پلاسنسیا دبیرکل اتحادیه آلبا

تاکید امیرعبداللهیان بر بی‌کیفر نماندن رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه در نامه‌ای به دبیرکل آسه‌آن در ارتباط با تحولات فلسطین، بر مسؤولیت نهادهای بین‌المللی در بی‌کیفر نماندن رژیم اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان چهارشنبه شب در نامه به کائو کیم هورن دبیرکل اتحادیه ملت‌های جنوب شرق آسیا (آسه‌آن) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته از جمله در به شهادت رساندن بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، تخریب زیرساخت‌های حیاتی و اماکن عمومی، استفاده از تسلیحات ممنوعه‌ و تهدید به کاربرد سلاح هسته‌ای علیه مردم غزه، بر مسؤولیت نهادهای بین‌المللی در بی‌کیفر نماندن رژیم اشغالگر تأکید کرد.

امیرعبداللهیان و ائو کیم هورن دبیرکل اتحادیه ملت‌های جنوب شرق آسیا (آسه‌آن)

درخواست امیرعبداللهیان برای برداشتن گام‌های موثر در جهت توقف حملات به غزه

وزیر امور خارجه در نامه‌ای از دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی خواست تا گام‌های مؤثرتری در جهت توقف دایمی حملات رژیم اشغالگر به باریکه غزه، رفع کامل محاصره و پایان اشغال برداشته شود.

حسین امیرعبداللهیان چهارشنبه شب در این نامه که خطاب به تاسماگامبتوف ایمانگالی نورگلیویچ دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی نوشته شده، به چندین دهه جنایات رژیم صهیونیستی در زمینه نقض فاحش حق تعیین سرنوشت فلسطینی‌ها پرداخت و بی‌عملی برخی بازیگران و نهادهای بین‌المللی و بی‌کیفرمانی رژیم اشغالگر را زمینه‌ساز تداوم جنایات این رژیم طی هفته‌های گذشته برشمرد.

امیرعبداللهیان و تاسماگامبتوف ایمانگالی نورگلیویچ دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
بله قدردانی کنید که بهتون ویزا آمریکا ندادن برای شرکت در سازمان ملل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
دمشون گرم که حامی فلسطین هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
ویزای آمریکا که صادر نشده
آخرین اخبار