کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ای استان سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای استان ۳۸ درصد کاهش یافته است، گفت: اقدامات فرهنگی در کاهش بیشتر تصادفات موثر است.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در دومین جلسه شورای اجتماعی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اجتماعی بیان کرد: طرح پزشک خانواده که از سال‌ها پیش آغاز شده، در این دولت رو به گسترش است

وی افزود: دولت سیزدهم تاکید بر گسترش طرح پزشک خانواده دارد و تلاش می‌کند زیر ساخت‌های آن مانند تأمین اعتبارات و نیروی انسانی را فراهم سازد.

استاندار سمنان تاکید کرد: از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی می‌توان در حوزه پزشک خانواده در راستای افزایش رضایت اجتماعی مردم استفاده کرد.

هاشمی یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان بیان کرد: استان در حوزه تصادفات است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده، این موضوع نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد کاهش یافته که همین امر موجب ارجاع کمتر مردم به بیمارستان‌ها و رضایت کادر درمان شده است.

وی درباره استفاده از ظرفیت مسافران نوروزی بیان کرد: با توجه به تردد مسافران و زائران از جاده‌های استان در طول سال، تلاش شده است امکانات بهداشتی و تخت‌های بیمارستانی افزایش یابد تا در این حوزه نیز بتوان رضایت مردم و زائران را جلب کرد.

استاندار سمنان گفت: شهرداری‌ها و مراکز بهداشتی و پزشکی بیشترین مراجعات را در جامعه دارند و لازم است کارکنان این دو نهاد مهم در کنار سایر نهاد‌ها با برخورد مناسب و خوش رویی در کنار انجام امور محوله، باعث جلب رضایت مردم و مراجعه کنندگان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.