اسپانیا: آنچه اسرائیل مرتکب می‌شود قابل قبول نیست

نخست وزیر اسپانیا تاکید کرد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه علیه غیرنظامیان غیرقابل قبول است.

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا امروز پنجشنبه گفت: «به دلیل تعداد تلفات غیرنظامیان در غزه، من در احترام اسرائیل به قوانین بین المللی بشردوستانه تردید دارم. آنچه اسرائیل در غزه انجام می‌دهد، غیرقابل قبول است.»

براساس گزارش روزنامه اسپانیایی El Pais، سانچز پیش از این به ضرورت دستیابی به راه حلی برای بحران فلسطین به ویژه پس از فاجعه غزه اشاره کرده بود. او گفته بود: آنچه در حال وقوع است یک فاجعه است.

 پدرو سانچز در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای بلژیکی خود در مقابل گذرگاه رفح افزود: «ما در قدس گفتگوهایی با نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل انجام دادیم و درباره حملات ۷ اکتبر و قبل از آن صحبت کردیم. درخواست ما برای آزادی همه گروگان‌های اسرائیلی است و در عوض چیز‌های زیادی وجود دارد.اسرائیل باید قوانین بین‌المللی را رعایت کند و کشتار غیرنظامیان، زنان و کودکان را انجام ندهد.»

حملات رژیم صهیونیستی  به نوار غزه که بیش از یک ماه و نیم به طول انجامید، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این منطقه را هدف قرار داد که باعث شده بیشتر این مراکز از مدار فعالیت خارج شود. مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در ادامه سخنانش خواستار تداوم آتش‌بس شد و هشدار داد شرایط کنونی در غزه خطر شیوع بیماری را افزایش می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
درود به شرفت سانچز
شیر مادرت حلالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
همین
قابل قبول نیست
آخرین اخبار