فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح ضربتی خودرو‌های هنجارشکن، ۲۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت در این شهرستان توقیف شد و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در رابطه با برخورد با هنجارشکنان، ۲۲ دستگاه خودرو، ۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف و روانه پارکینگ، ۷۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت محل تذکر جدی و ۳ باب دکه در مهاباد پلمب شده است.

وی اضافه کرد: این اقدام در پی مطالبات شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور و با هدف برخورد با هنجارشکنان، در پارک ها، تفرجگاه‌ها و حاشیه سد مهاباد صورت گرفته و به مرحله اجرا درآمده است.

فرمانده انتظامی مهاباد در ادامه گفت: همچنین در طول اجرای این طرح، ۱۰ معتاد متجاهر در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.

سرهنگ اشرفی همچنین خاطرنشان کرد: هدف پلیس از اجرای این طرح احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد جدی با هنجارشنکنان و مخلان نظم امنیت است و اجرای این گونه طرح‌ها بصورت مستمر و با جدیت در دستور کار قرار دارد و از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس برای تداوم امنیت پایدار، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب راز ار طریق راه ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.