فرمانده انتظامی نظرآباد از دستگیری اعضای باند سارقان منزل که در چند استان اقدام به ۲۸ فقره سرقت کرده بودند، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل سطح شهرستان نظرآباد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه پی بردند که سارقان سوژه های خود را از بین منازلی که فاقد دوربین مداربسته بوده شناسایی و همچنین با استفاده از دیلم و تخریب درب، طلا، وجوه نقد و وسایل منزل شهروندان را به سرقت می بردند.

اسدالهی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، چهار نفر از اعضای باند سارقان منزل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود واقع در شهرستان اصفهان دستگیر شدند

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیری زیورآلات، چندین پلاک جعلی کشف و ۲ دستگاه خودرو دنا و پژو توقیف شد.

فرمانده انتظامی نظرآباد یادآور شد: در تحقیقات تکمیلی متهمان ابتدا منکر ارتکاب سرقت شدند اما در ادامه با دلایل مدارک موجود و تحقیقات علمی انجام شده چاره جز اعتراف نیافته و تاکنون به ۲۸ فقره سرقت منزل در شهرستان های نظرآباد، هشتگرد، آبیک، همدان، بستان اباد، اردبیل، تبریز، اراک و اصفهان اقرار کرده اند.

وی افزود: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.