رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید با تیر چراغ برق در شهرستان بندرانزلی و جان‌‎باختن یک تن در این حادثه خبر داد.

سرهنگ "امیر طالبی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با تیر چراغ برق در بلوار آلوچه‌چی شهرستان بندرانزلی، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در آدرس اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، راننده سواری پراید حین تردد در این مسیر با تیر چراغ برق تصادف کرده است، افزود: متاسفانه سرنشین سواری پراید که خانمی حدودا ۳۸ ساله بوده پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: کارشناسان علت تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پراید تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: آگاهی از خطرات می‌تواند کمک موثری در تصمیم‌گیری به موقع داشته باشد و همیشه باید با سرعتی حرکت کرد که در مواقع خطر بتوان به راحتی وسیله نقلیه کنترل شود.

برچسب ها: تصادف ، پراید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.