بنیاد مستضعفان بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال در خلخال و کوثر هزینه کرد

معاون محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان از اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌ها در شهر‌های خلخال و کوثر خبر داد.

وحید خاوه‌ای در جریان سفر به شهرستان‌های خلخال و کوثر در نشست شورای پیشرفت شهرستان در سخنانی اظهار کرد: کمک به احداث ساخت مسکن، احداث و بهسازی راه روستایی و ساخت و تجهیز مراکز آموزشی از جمله فعالیت‌های اصلی بنیاد علوی در این شهرستان‌ها است.

او با اشاره به اهمیت حضور مردم در اقدامات و فعالیت‌های اصلاحی بنیاد علوی از مردم به عنوان عامل اصلی پیشرفت و آبادانی در کشور نام برد.

مدیرعامل بنیاد علوی خاطرنشان کرد: اجرای موفقیت‌آمیز هر پروژه‌ای در گرو حضور فعال مردم است و بنیاد ضمن تاکید بر حضور اقشار مختلف به تحقق این امر کمک می‌کند.

خاوه‌ای همچنین با اشاره به اقدامات بنیاد علوی در مناطق محروم و کمتر برخوردار افزود: ارائه اطلاعات دقیق از فعالیت‌های انجام شده به عموم مردم یکی از نکات ضروری است که باید مدنظر قرار بگیرد.

او با بیان اینکه ملت ایران همواره به تعالی و پیشرفت کشور خود علاقه‌مند هستند، ادامه داد: شناسایی و مشارکت دادن فرهیختگان و نخبگان دغدغه‌مند در کمک به اجرای طرح‌های توانمندسازی و محرومیت‌زدایی نقطه قوتی برای شروع فعالیت‌ها و پیشرفت پروژه ا است.

در ادامه دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در خلخال و کوثر هم گزارشی از فعالیت‌های انجام شده نهاد در این منطقه ارائه کرد.

لیلا شعبانعلی‌زاده گفت: اعطای ۳۵۰ فقره تسهیلات، تعمیر و تجهیز ۲۰ مسجد، اعزام ۴۰۰ زائر اولی به کربلای معلی و مشهد مقدس، کمک به ساخت مسکن محرومان و توجه به آموزش از جمله اقدامات بنیاد علوی در این ۲ شهرستان در سال گذشته است.

مدیرعامل بنیاد علوی در سفر به شهرستان خلخال با حضور در حسینیه شهدای گمنام خلخال ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گرانقدر دفاع مقدس ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده شهیدان محمودی، بازدید از مراحل احداث زمین چمن مصنوعی، بازدید از یک مرکز درمانی، افتتاح و تحویل مسکن به تعدادی از محرومان و بازدید از تعدادی از کارگاه‌های تولیدی از جمله برنامه‌های سفر مدیرعامل بنیاد علوی به این منطقه بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.