فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح و کشف ۲ دستگاه خودروی مسروقه، ۶ میلیارد ریال طلا و جواهرات، یک قبضه سلاح کمری به همراه مهمات مربوطه خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و منزل در سطح شهرستان زاهدان با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده مراتب در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت. 

 این مقام ارشد انتظامی افزود: با اشاره به تشدید اقدامات انتظامی در این راستا گفت: در شامگاه گذشته تیم‌های مستقر در ایست و بازرسی، چند نفر از سارقان که قصد انتقال یک دستگاه خودروی مسروقه به خارج از شهر زاهدان را داشتند مورد شناسایی قرار گرفتند و با درایت و توانمندی ماموران انتظامی در این عملیات خودرو در یک درگیری مسلحانه توسط ماموران انتظامی توقیف و اعضای اصلی این باند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲ دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه، بالغ بر ۶ میلیارد ریال طلا و جواهرات سرقت شده از یک واحد مسکونی، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه سلاح کمری به همراه مهمات مربوطه، یک تیغه سلاح سرد (قمه)، یک عدد شوکر برقی و... از مجرمان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار