یک روزنامه عبری می‌گوید که رئیس رژیم صهیونیستی سخنرانی خود در اجلاس آب‌ و هوای دبی را لغو کرده و به تل‌آویو بازگشته است.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، شامگاه امروز (جمعه) خبر داد «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی که برای شرکت در کنفرانس آب‌ و هوای دبی (کوپ۲۸) به امارات عربی متحده سفر کرده بود، به علت از سر گرفته شدن جنگ در نوار غزه به تل‌آویو بازگشت.

پایگاه خبری «عربی۲۱» به نقل از روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» در این خصوص گزارش داد اسحاق هرتزوگ پیش از بازگشت به تل‌آویو سخنرانی برنامه‌ریزی‌شده خود در امارات را لغو کرده است.

سفر هرتزوگ در حالی به امارات صورت گرفت که بیش از ۱۵۰۰۰ فلسطینی طی هفته‌های گذشته به دنبال حملات ارتش اسرائیل به شهادت رسیده‌اند. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جنبش انصارالله یمن هر یک در بیانیه‌ای جداگانه استقبال امارات عربی متحده از رئیس رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز بعد از ۶ روز آتش‌بس حملات خود به نوار غزه را از سر گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت -طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه- ۱۷۸ فلسطینی را به شهادت رساند.

پیش از این، هیات ایرانی به ریاست وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران نیز که برای شرکت در اجلاس آب‌ و هوای دبی به امارات رفته بود در اعتراض به حضور مقامات صهیونیست محل این کنفرانس در امارات را ترک کرد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
امارات که لانه جاسوسی اسرائیل وایالات متحده ضدایران،بود،درحال عادی سازی رابطه بارژیم صهیونیستی بود.آب توگلوی اسرائیلیها،بعدازحملات یمن گیرکرده،اینجورکه،بوسیدن دست پادشاه امارات رارهاکرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
بیا حالا باید اینطوری از این عربای کثیف خائن حال گیری میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
اعراب ‌پست‌تر از اسرائیلن و دستشون به خونه مردم غزه آلوده‌اس‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
امیرکثیف‌‌‌ ننگ‌ قوم‌ عرب‌ ننگ‌ برای‌ کشورهای‌ عربی‌و اسلامی،
گردن‌ کلفت‌نفهم‌.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۸:۵۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
لعنت خدا به اسراییل و حامیان کثیف این رژیم کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
کلی مسلمان کشتن اما با نفوذی ها و اقتصاد. وابسته عربی کاری کردن خیلی شیک با بهانه جنایت.میکنن اعتبار و احترام دارن ووو اینجا دماغ کسی خون بیاد دنیا رو زیر رو میکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
بهتر نبود هیئت ایرانیم که تا اونجا رفتن وهزینه از جیب ملت دادند سخنرانی میکردند و مثل یمن.... دعوت اسراییل را محکوم میکردند یا کلا نمیرفتن به نشانه ی اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
آخر آب و هوا رو چه به صَهیون بی پدر که آب را بروی مردم فلسطین بسته نفس را تنگ کرده و خاک را اشغال کرده و آتش بر سر زن و کودک می بارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر رژیم کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
خاك بر سر امارات كه اين اشغال جنايت كار رو به كشورش راه داد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۶:۰۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
صهیونیست=تروریست جهانی .این حرف و اعتقاد من و خیلی دیگر از مردم جهان است که در توییتر هم میگیم و جنایات اونها را افشا میکنیم .چون بعضیها به علت نا آگاهی فکر میکنندکه صهیونیستها بخاطر 7 اکتبر دارند جنایت میکنند درصورتیکه صهیونیستها بیش ازهفتاد سال است که در حال جنایت است و حتی چندین گروه یهودی ضد صهیونیست فعال هم در حال افشاگری در مورد جنایات صهیونیست هستندو رسما اعلام کردن که صهیونیست هم اشغالگر و هم جنایتکار هستند
آخرین اخبار