کشتی گیر تیم انبوه‌سازان هوتن درباره حضور در المپیک گفت: حرف اول و آخر برای ادامه مسیر ورزشی من را پدرم می‌زند و با او مشورت می‌کنم.

امیر رضا معصومی کشتی‌گیر تیم انبوه سازان هوتن درباره کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار کرد: به کادر فنی و کشتی‌گیران تیم بانک شهر  تبریک می‌گویم. امیدوارم که در سال آینده دوباره شاهد چنین رقابت جذاب و دیدنی باشیم، که مردم و دوست‌داران کشتی را به سالن‌ها بکشیم و روز به روز کشتی را در کشور گسترده‌تر ببینیم.

او درباره رقابت خود با یدالله محبی افزود: پهلوان محبی یکی از نامداران در سنگین وزن است، و من هم با چهل درصد آمادگی در این مسابقه با دعوت محسن کاوه شرکت کردم و امیدوارم که کمکی به تیم خود کرده باشم.

معصومی درباره شرایط حرفه‌ای خود در آینده و حضور در المپیک گفت: با شرایط جدیدی که برای انتخابی المپیک گذاشته‌اند، هیچ چیزی هنوز معلوم نیست. حرف اول و آخر برای ادامه مسیر ورزشی من را پدرم می‌زند و با او مشورت می‌کنم.

معصومی در پاسخ به سوالی درباره احتمال کشتی گرفتنش برای کشوری دیگر بیان کرد: در درجه نخست سعی می‌کنم برای کشورم مفید باشم، اما اگر احساس کنم برای ایران نمی‌توانم کشتی بگیرم به این موضوع فکر می‌کنم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار