برخورد با اراذل در طرح فتح پنج پلیس سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از برخورد جدی با اراذل و اوباش، دستگیری فروشندگان موادمخدر و توقیف وسایل نقلیه حادثه‌ساز در طرح فتح پنج خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت پنجمین طرح فتح رزمایش امنیت و آرامش در شهرها، روستا‌ها و جاده‌های استان سمنان طی ۷۲ ساعت گذشته اجرا شد و دستاورد‌های متعددی به همراه داشت.

وی با اشاره به شناسایی ۵۹ پاتوق سارقان و فروشندگان موادمخدر، افزود: ۱۵۹ نفر در این زمینه دستگیر شدند و ۲۲۴ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد. هشت باند شناسایی، ۷۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۳۲ دستگاه موتورسیکلت و خودروی فروشندگان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به دستگیری ۵۹ سارق و مالخر در طرح فتح پنج اشاره و اضافه کرد: در بخش برخورد با قاچاق کالا از ۱۱ خودروی شوتی انواع کالای قاچاق مانند لوازم خانگی و لوازم یدکی کشف و ۱۱۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق نیز به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال توقیف شد.

وی با اشاره به فعالیت یگان پهپادی برای کنترل محور‌های مواصلاتی و رصد خودرو‌های حادثه‌ساز در جاده‌های استان سمنان، خاطرنشان کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته در قالب ۲۱ پرواز پهپادی ۲۰ خودروی دارای حرکات حادثه‌آفرین شناسایی و به پلیس راه برای برخورد قانونی گزارش شد.

سردار موقوفه‌ئی تاکید کرد: یگان پهپادی نیروی انتظامی استان سمنان محور‌های کویری استان را زیر نظارت دارد و به ویژه مسافران عبوری و زائران حرم رضوی دقت لازم را در رعایت قوانین و مقررات داشته باشند و آگاه باشند محور‌های ارتباطی کویری استان به صورت هوشمند و با استفاد از توان پهپادی نظارت می‌شود.

وی کاهش تصادفات در سال ۱۴۰۲ را یکی از دستاورد‌های نظارت هوشمند از طریق یگان پهپادی در استان سمنان عنوان و اضافه کرد: محور‌های ارتباطی استان دارای تردد قابل توجه هموطنان است و نظارت از این طریق گامی برای کاهش تصادفات به منظور حفظ جان هموطنان به صورت جدی در برنامه پلیس قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار