فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵ میلیارد تومان کالای قاچاق، توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی، کشف ۷۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی و مهمات از جمله کشفیات این طرح بوده است.

سردار کیقباد مصطفایی گفت: هدف از طرح پیشگیری از وقوع جرایم و کشفیات در حوزه های مختلف بود که همکاران در سراسر استان در مدت زمان ۴ روز این طرح را اجرا و حدود ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ۸۸ متهم معتاد و حامل را دستگیر کردند.
 
فرماندهی انتظامی استان افزود: بیش از ۵ میلیارد تومان کالای قاچاق و توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی، کشف ۷۳ قبضه سلاح شکاری، جنگی، مهمات و توقیف ۹۹ دستگاه خودرو و موتور سیکلت و توقیف ۴۲۳ لیتر مشروبات الکلی، از جمله کشفیات طرح بود.
 
سردار مصطفایی به تعداد افراد دستگیر شده، اشاره کرد و افزود: ۲۹۹ مجرم که سعی در از بین بردن امنیت جامعه داشتند، دستگیر شدند که از همه عوامل و تلاشگران این عرصه تشکر می کنم.
 
وی تاکید کرد: مردم همیشه یار و یاور ما در ماموریت ها بودند و از آنها می خواهیم هرگونه موارد مشکوکی را با تماس تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند و پلیس از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهد کرد و تلاش خواهیم کرد امنیت و آرامش در جامعه حکمفرما شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.