آغاز اجلاس نماز در شهرستان کیار

اجلاس یک ماهه نماز چهارمحال و بختیاری با برگزاری اجلاس شهرستانی در شهرستان کیار، فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام محمد کریمی دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه برگزاری اجلاس یک ماهه نماز گفت: این برنامه در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و در نهایت اجلاس استانی در شهرکرد پایان‌بخش این رویداد خواهد بود.

وی افزود: در این برنامه علاوه‌بر تجلیل و قدرانی از خادمان و افرادی که در حوزه ترویج و اشاعه نماز اول وقت مشارکت دارند، کارگاه‌های آموزشی و گفتمان‌سازی و برنامه‌های تبیینی و چهره به چهره در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید


کریمی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران، ائمه جماعات، معلمان و مدیران مدارس از دیگر برنامه‌های اجلاس نماز در استان است.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت نقش نماز در تربیت دینی کودکان و نوجوانان، ادامه داد: به دلیل نقش مهم نماز در تربیت کودکان و نوجوانان و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید کرده‌اند که پیوند‌های حیاتی در یک جامعه خوشبخت و خوش‌‎فرجام همچون دوستی، گذشت، مهربانی، همدلی، همدردی و یاری‌رسانی به برکت رواج و اقامه نماز استحکام می‌یابد، برگزاری اجلاس نماز در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: تربیت کودکان و نوجوانان در حوزه نماز و اذان از دیگر برنامه‌های در دست اجراست بطوری که جشنواره نوگلان موذن ویژه نونهالان پنج تا ۱۳ سال برای اشاعه اذان حلقومی در دستور کار قرار گرفته که تا دهه فجر ۲۲ موذن برتر نونهال از استان به شبکه پویای کشور متصل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.