معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: ۸۰ درصد مصوبات بازدید‌های شنبه‌های برخط شهرداری در سایه همکاری و همدلی مدیران مناطق پنجگانه شهرداری به صورت کامل اجرا شده است.

حمیدرضا رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری یزد در بازدید از طرح‌های در دست اجرای منطقه دو شهرداری گفت: با گذشت 14 ماه از شروع بازدیدهای شنبه‌های برخط در سطح مناطق پنجگانه شهرداری، تا کنون 80 درصد از 70 مصوبه این بازدیدها به صورت کامل اجرایی شده که می‌توان از آن به عنوان دستاوردی موفق برای مدیران این مناطق قلمداد کرد.

او با بیان اینکه این بازدیدها توانسته اکثر کمبودها و مشکلات مغفول مانده مردم از دید مسئولان را در حوزه خدمات شهری رفع کند ادامه داد: پیگیری مدیران مناطق و مسئولان سازمان‌های مربوط به خدمات شهری برای اجرای مصوبات بازدیدها بسیار مطلوب بوده است . 

در اجرای پویش شنبه‌های بر خط رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر به همراه مسئولان حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری، شهرداران مناطق، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و معاونین در یک بازدید میدانی مشکلات پیش روی طرح‌های در دست اجرای مناطق پنجگانه شهرداری را رصد و برای رفع آنها چاره اندیشی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.