مشاور هنیه: تهدید به ترور رهبران حماس اوج بحران دشمن را نشان می‌دهد

مشاور رسانه‌ای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که تهدید به ترور رهبران این جنبش اوج بحران دشمن را نشان می‌دهد.

به گزارش المیادین، طاهر النونو گفت: تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران جنبش حماس در داخل و برخی کشور‌های دوست، اوج بحران سیاسی و میدانی این رژیم در نتیجه پایداری ملت قهرمان فلسطین و مقاومت دلاور آن را می‌رساند.

وی افزود: رهبران حماس که خونشان و خون خانواده‌هایشان با خون ملت صبور فلسطین آمیخته است، ترسی از این تهدیدات ندارند.

مشاور هنیه اضافه کرد: این تهدیدات نقض صریح حاکمیت کشور‌های نامبرده توسط دشمن و مخدوش کردن مستقیم امنیت آن‌ها است که می‌طلبد به سبب آن سران این رژیم به سبب هجمه و تجاوزات خود تحت پیگرد قرار گرفته و بازخواست و محاکمه شوند.

پیش‌تر سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی فایل صوتی منتسب به رونن بار رئیس شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) را منتشر کرده بود که وی در این فایل ادعا کرد: کابینه صهیونیستی هدف ما را از بین بردن حماس در هرجایی تعیین کرده است. بار مدعی شد: ما حماس را در غزه، کرانه باختری، لبنان، ترکیه و قطر حذف خواهیم کرد.

در همین رابطه دانیل هاگاری سخنگوی ارتش صهیونیستی نیز در از اظهاراتی ادعا کرد: هدف ما ترور همه رهبران حماس است.سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که به طور شبانه‌روزی در تعقیب رهبران حماس هستیم.دانیل هاگاری مدعی شد که رهبران حماس در غزه را زیر نظر داریم و هدف ما ترور همه آن‌ها از جمله یحیی سنوار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار