علی جعفری مدیر دومین نمایشگاه اوراسیا گفت: نمایشگاه بین المللی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در تهران فرصتی مناسب برای گردهمایی و معرفی قابلیتها، ارتقای ظرفیتهای رقابت پذیری صنعتی و تجاری است.
وی افزود: برند سازی و معرفی نام و اعتبار محصولات تولیدی ایران به فعالان صنعتی و اقتصادی کشورهای عضو اوراسیا از دیگر مزایای این نمایشگاه به شمار می رود.
جعفری بیان کرد: برای ایجاد یک زنجیره مناسب از تولید تا صادرات، ضرورت دارد به نیازهای متنوع منطقه ای و بین المللی در استقبال از محصولات تولیدی توجه ویژه ای شود و یکی از عوامل کاملا موثر در کاهش آثار تحریم ها ایجاد ظرفیت های پایدار صادراتی در کشورهای دوست و همکار است.
مدیر دومین نمایشگاه اوراسیا گفت: این نمایشگاه با حضور ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی و با حضور مقامات بخش های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو برگزار می شود.
وی تاکید کرد: نشست های تخصصی و BPB و ارائه کلیه خدمات، مشاوره های تجاری به مدت یک سال ویژه شرکت کنندگان از مهمترین ویژگیهای عملیاتی این نمایشگاه است و سازمان توسعه و تجارت ایران از کشورهای قطر عمان ،ترکیه هندوستان، عراق، لبنان سوریه و افغانستان نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرده است.