۶۲۰ میلیارد ریال برای تعریض محور‌های مواصلاتی مهاباد اختصاص یافت

فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۶۲۰ میلیارد ریال برای تعریض محور‌های مواصلاتی این شهرستان به طول بیش از ۶ کیلومتر اختصاص یافته است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه ۶۲۰ میلیارد ریال برای تعریض محور‌های مواصلاتی اختصاص یافته، گفت: ۴.۱ کیلومتر از این پروژه مربوط به محور خروجی مهاباد به میاندوآب و ۲.۱ کیلومتر هم در محور مهاباد به سمت سردشت بوده که هم اکنون زیرسازی آن به اتمام رسیده و در مرحله آسفالت قرار دارد.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت این ۲ محور هم اکنون در دست اجرا است، اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه‌ها تا زمانی که شرایط آسفالت وجود داشته باشد و فصل عمرانی پایان نیابد، ادامه خواهد داشت.

فرماندار ویژه مهاباد درخصوص اقدامات صورت گرفته در سایر محور‌های مواصلاتی این شهرستان نیز بیان کرد: از مسیر مهاباد به ارومیه تنها یک کیلومتر تا تکمیل چهار بنده کردن این محور باقی مانده که در دست اقدام است.

عباسی ادامه داد: همجنین تعریض محور سه راهی دارلک به ترشکان به میزان بیش از ۱۰ کیلومتر، ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عملیات اجرایی آن در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تعریض محور‌های مواصلاتی در اولویت عمرانی شهرستان مهاباد قرار دارد، افزود: با اتمام پروژه‌های در دست اقدام شاهد روان شدن ترافیک ورودی و خروجی شهر و همچنین میزان تصادفات برون شهری خواهیم بود.

مهاباد دارای بیش از ۸۶۰ کیلومتر راه شامل ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و خاکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.