بیش از ۵٢٠ کیلومتر از راه‌های آذربایجان‌غربی روکش آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۵٢٠ کیلومتر از راه‌های استان از ابتدای امسال لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد کل طرح‌های نگهداری راه‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۲ گفت: از ابتدای امسال ۱۰۶ فقره طرح به طول ۵۷۰ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برای نگهداری راه‌ها پیمان سپاری شده است.

وی افزود: در بیش از ۵۲۰ کیلومتر از راه‌های استان لکه‌گیری و روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

دست نشان اضافه کرد: پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در ۲۴۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه، ۱۲۹ کیلومتر راه فرعی و بیش از ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی اجرا شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا نگهداری راه‌ها خاطرنشان کرد: بیش از ۳۳۰ کیلومتر به تفکیک بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه، بیش از ۹۰ کیلومتر راه فرعی و بیش از ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان هم اکنون در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۸۹ فقره قرارداد برآورد شده، اذعان کرد: برای اجرای پروژه‌های لکه گیری و روکش آسفالت با طول ۳۸۰ کیلومتر و اعتباری بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان برای پیمان سپاری و تعیین پیمانکاری در فرایند برگزاری مناقصه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.