شهر یزد به کارگاه عمرانی پروژه‌های شهری تبدیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اکنون و در دوره ششم در هر منطقه‌ای از شهرداری فعالیت عمرانی در حال انجام است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دیدار با ابوالحسینی معاون عمرانی استانداری یزد گفت: از دولت انقلابی و معاونت عمرانی استانداری انتظار داریم که با شهرداری یزد به خصوص در پروژه‌های عمرانی سطح شهر، شهرداری را مساعدت نمایند.

او افزود: در کشور شهرداری‌ها با دولت برای فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی، اجرایی اجتماعی و فرهنگی باهم حرکت میکند و دولت‌هایی موفق هستند که برای بخشی از فعالیت‌ها ارتباط خود را با شهرداری برای رفع مشکلات مردم تقویت نمایند.

سیفی خاطرنشان کرد: تاکنون استاندار و مسئولین استانی یزد با شهرداری تعامل بسیار خوبی داشتند، اما علی الرغم این تعامل انتظار می‌رود جلسات بیشتری برای هماهنگی و تسریع در اجرای پروژه‌ها برگزار شود تا پروژه‌های عمرانی در شهر به نحو احسن اجرا شود تا رضایت شهروندان را در بر داشته باشد.

اعتباری عضو شورا و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در این جلسه گفت: ورودی‌های شهر یزد مناسب شهر جهانی نیست و باید روشنایی، آسفالت، درختکاری و تمامی امکانات بصری و خدماتی آن تأمین شود، برای سه سطحی کردن میدان امام حسین (ع) نیز ضرورت دارد با همکاری شهرداری و معاونت عمرانی استانداری در اسرع وقت انجام شود.

نیکونژاد عضو شورا و رئیس کمیسیون نظارت تأکید کرد: میدان شهید جعفر زاده باید تعیین تکلیف شود این میدان مرز بین شهر یزد و حمیدیا است و بلا تکلیف مانده است و انتظار می‌رود در خصوص احداث آن تعیین شود کدام شهرداری عملیات عمرانی آن را اجرا می‌کند.

او ادامه داد: پارکینگ‌های درون محله‌ای نیز موضوعی هست که شهروندان بسیار آن را از شهرداری مطالبه می‌کنند و باید تدبیری برای آن اندیشیده شود.

زارع عضو شورا و رئیس کمیسیون خدمات گفت: شهرداری در بحث سیل بند‌ها اقدامات قابل توجهی انجام داده، اما در محل برخی سیل بند‌ها نخاله و پسماند‌هایی وجود دارد که ضرورت دارد از سوی متولی جمع آوری شود تا هنگام وقوع سیل دچار مشکل نشویم. 

پارسائیان عضو شورا رئیس کمیسیون خانواده بیان کرد: قرار بود خط سنگین راه آهن جابجا شود چرا که آسایش ساکنین را مختل کرده است انتظار می‌رود این موضوع از طریق مسئولان استانی تذکر و رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا اشنا
۲۲:۳۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
مدیران یزدی چرا اینقدر کلاس میگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
این همه که خرج میکنن ، میدون میزنن دوباره خراب میکنن چهاراه درست میکنن دوباره خراب میکنن زیرگذر درست میکنن همه این پروژه ها فقط برای دو سال جواب میده چون پشتش یه فکر مهندسی اینده بین نیست برای اجرا یه مهندس کار بلد نیست .