فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری شرور منطقه سراوان معروف به "علی کوچولو" و همدستش با ماموران پلیس و هلاکت هر دو نفر خبر داد.

سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری شرور منطقه سراوان معروف به "علی کوچولو" و همدستش با ماموران پلیس و هلاکت هر دو نفر خبر داد. این شرور که سوابق جنایی فراوانی از جمله ارتکاب قتل های مسلحانه متعدد، سرقت های مسلحانه، گروگان گیری مسلحانه، اخاذی، ایجاد رعب و وحشت در سراوان و بخصوص گلشن داشت و بارها در فضای مجازی به صورت انلاین رجزخوانی و با سلاح و مهمات اقدام به تهدید می نمود و موجب نگرانی و احساس ناامنی در بین مردم شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود؛پس از اینکه شرور مسلح موصوف و همدست مسلحش در یک عملیات در محاصره پلیس قرار گرفتند و پلیس اقدام به اجرای عملیات دستگیری نمود، به سمت پلیس آتش گشودند که ماموران با اتخاذ موضع و تاکتیک برتر از خود دفاع و در این تبادل آتش، دست برتر پلیس موجب هلاکت هر دو شرور و ضبط سلاح و مهمات آنان گردید.

سردار  جلیلیان  در پایان افزود؛ هر گونه شرارت، ناامنی و تعدی و تجاوز به حقوق مردم خط قرمز پلیس است و خود را موظف به برخورد قاطع با عاملان هرگونه ناامنی در استان می دانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Germany
رئیسی
۰۰:۳۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
با سلام ، ممنون از پلیس سیستان و بلوچستان بخصوص سراوان که این دو شرور را دستگیر کردند.
این افراد به صورت آشکار کار خود را انجام می دادند اما افراد مشابهی هستند که زیرکانه به همین کار ادامه می‌دهند ، محمد امین عابد زاده 200٪ ،،، دو برادر : زکریا گمشادزهی ۹۰٪ و یارمحمد گمشادزهی ۸۰٪ ، سرور گمشادزهی ۱۰۰٪، افشین رئیسی فلاح ۲۰۰٪ ، فرزندان عبدالقادر یارمحمدی ( فرهنگی بخش کله گان ) 60% ، ،،،، هدایت الله فرزند عبدالصمد یارمحمدی ( بخش کله گان ) 65% ،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
داعش با اونهمه نیرو و تجهیزات و پشتیبانی توسط چندین کشور و... محوش کردن رفت علی کوچولو رجزخوانی کردنش مسخرس و هی هندونه زیر بغلش گذاشتن جوگیر شده که خبریه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
حیف اسم علی که روش بوده
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۱:۴۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
درود بر پلیس مقتدر
این
شرورها قابل ترحم نیستند این اشرار در لباس میش هستند
بهترین عمل در صحنه به درک واصل شدنشان است
خدایا مرزبانان ما را واهل البتشان را از هر گزندی دور بدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
ممنون از نیرو های مقتدر فرماندهی انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
اسمش یه چیزی میگه کاراش یه چیز دیگه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
همیشه همین بوده مثل اقیانوس آرام که ناآرام ترین اقیانوسه و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
"این شرور که سوابق جنایی فراوانی از جمله ارتکاب قتل های مسلحانه متعدد، سرقت های مسلحانه، گروگان گیری مسلحانه، اخاذی، ایجاد رعب و وحشت در سراوان و بخصوص گلشن داشت و بارها در فضای مجازی به صورت انلاین رجزخوانی و با سلاح و مهمات اقدام به تهدید می نمود و موجب نگرانی و احساس ناامنی در بین مردم شده بود"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
دست نیروهای امنیتی درد نکنه
آخرین اخبار